Saturday, June 5, 2010

Adventure gilaaa!

Salam guys!

Heyy soul readers! Haha what's up & what's down? So today mcm biasalah, ada ja aktiviti yang dilakukan. Did some outing with my cousin, Anibie. Time awal-awal pagi tu mmg tension gila bah apa inda, jam9 pagi sudah kena kasi bangun. Sudahlah harini aku mmg aim mau bangun lambat. Bah, dari hari Isnin lepas x cukup tido kan. Apa inda. Tapi tula kena kasi bangun awal juga. Yang kena paksa2 nie bah lagi sampai Mama p pasang tu lampu di bilik! Punyala kacau stimmm! Tapi tula, sabar jala. Bangun then trus mandi. Rupa-rupanya kena suruh hantar Mamatua aku p Kg.Kuala tempat org kahwin sana. Attukoi! So hantarla Mamatua p Kg.Kuala, Anibie la kasi kawan aku.

By afternoon, jumpa Cyeo jap di Skybox. Hm that place? Okayla juga. Not that bad. Tapi for next time? Naahh, I can skip on that. Heh tapi yang penting sempat jumpa Cyeo la juga. Tu yang penting & guess what? I agak kering yer semenjak dua menjak nie. Ughh paling x suka kalau berada dalam keadaan nie. Haih

Then after that me & cousin, Anibie decided mau p Putatan. Hmm it's my first time experience you know driving sebegitu jauh sekali. Sebelum nie just around Papar. Tapi you know lah kan, bila lagi mau belajar kan kalau bukan sekarang? Berani buat berani tanggung. So yeah, I did very well! Heh puas hati gilaa! Tapi otw p Putatan tu kan, memang mencabar nie bah. Apa inda hujan yang gila-gila lebat bah mencurah-curah time tu! Sandieee! Tapi berkat kesabaran & keazaman yang tinggi, berjaya juga aku bah. Alhamdulillah!

Ahh nampak tu? Gitula seriusnya aku time driving. Haha

Heh so yeah agaknya tu jala yer? Kalau ada cerita baru aku update lagi lah kay? Thanks for reading you guys! Love you all, seriously!

P/s: Agak exited untuk hari Isnin nie. Kenapa? Stay tuned lah! Jgn marah ah.


Muahs xx

No comments:

Post a Comment