Saturday, June 12, 2010

Cous-ins!

Salam guys!

Okay short update for today kay? Bukan malas atau pun teda mood mau update, soalnya ada game main sekarang! Argentina VS Nigeria. Yalah, kamu pun sedia maklum lah kan sekarang nie tengah busy musim FIFA World Cup jadi paham paham lah. Yes, saya mengaku, saya memang agak minat tengok bola. Boyish much? You tell me! Haha

Okay so tadi I go out with my cousin, Anibie. & yes, I drive kay! I tak drive keta auto, I drive keta manual (dongak dagu lah juga,banggalah sikit)! Haha kamu fikir jala kalau time jam! Paling exercise lah aku bah. Sengsara jugak bawa manual nie. Tapi takpala, bagus juga untuk kesihatan di samping dapat meng-campinkan lagi diri ini. Then arrived KK around 1230pm, direct pegi Lintas then off to Suria. Yes, watched The Karate Kid. That movie, hmm I gotta say okay. I rate 4/5 but yet, argh! Lama gila bah tu wyg! Sheessh! 2jam 40mins kalau x silap! Whatdepakkk?! Kau ingat nie wayang hindustan kah? Kalau wyg hindustan aku ble trima lagi. Staga, chill lah bah Sher, inda kan pasal movie pun mau naik bengang kan? Cool lah. Seseseh. Then by 430pm, after done with movies, stop by di Putatan jap, p makan then balik! Yes, begitulah hariku hari ini. Tak lah juga se-best yang anda sangka. Besa jala bah.

Oh tidakkk, teda photos pula for today =( *sobs ada tu memang ada, tapi photo aku tengah SS (syok sendiri) time jam! Mau juga kamu tingu kah? Bah yala, upload jala bah kan. Hahaha. Sorry yer guys =P

Enjoy ze photos & take care! I love you all kays?

Close-up yang melampau! Hahaha

Candid berabiss

Aiseh sini control lah pulekk

No comments:

Post a Comment