Sunday, June 6, 2010

Nasi ayammm

Salam guys!


Well, it's Sunday today. What to expect? Just another day spent at home. Nothing much juga lah. Jalan p pekan tadi jap with Papa & lil brother, Memer. Aku p jahit flat yang sememangnya sangat lah tidak tahan! Pfft! Yalah, agak sesuai jugalah dengan harganya yang agak murah. Heh bought that flat for Rm29.90 jer. Nasib jugak ada sale time tu. Kalau nda, hidup-hidup lah aku kena tipu.
=,="

Actually aku memang agak detail sedikit kalau bab beli-beli barang nie. Bukan main grab ja ah. Atu banar guragas! Hah tapi fo sho ( for sure), aku tidaklah terikat dengan stuffs yang branded. Seriously! Aku sangatlah jarang beli stuffs yang branded nie. Ada pun yang ala kadar ja. Tak perlu lah aku mention kat sini kan, nanti korang cakap lagi aku show-off padahal aku nda lah pernah berniat sedemikian rupa. Yang besa- besa ja bah kan? Benda 10hengget pun kalau kita pandai/kreatif menggayakan benda tersebut pun orang akan sangka benda tu mahal. Heh suma tu actually dari diri kita sendiri juga kan? Tapi bagi aku lah kan, I prefer benda yang simple-simple ja. Asal aku selesa, then okay ah. Tak perlu lah benda-benda yang fancy nie. Maybe sebab aku nie nda suka menjadi perhatian. Tau2 lah kan orang sekarang nie, kalau jalan kat Mall tu, bukan setakat tengok muka ja. Habis dari hujung rambut sampai hujung kaki dorang perhatikan =.=" Masya-Allah. Aku pun kadang-kadang macam tu juga. Haha tapi tak lah selalu. Ngeh ngeh ngehhh. Gitulah ragam manusia kan?

Besok? Hmm besok ada oath taking (angkat sumpah) kat Dewan SESB, Karamunsing. Aku pun actually nda lah paham apa nie angkat sumpah segala. Blank nie bah. Tapi kena suru datang kan, so teda pilihan, tepaksa lah datang. Jam8 pagi mesti ada sana suda. Yes! Bangun awal lagi. Ughh tak sukaaaa! Tapi nda apalah, dapat juga jumpa kawan. Tak sabar wehh mau jumpa c Lily.

Okay, agaknya itu jala kan? Sorry ah, teda photos untuk harini. Malas mau upload bah. Hehe.
Love you all, readers!


Muahs xx


No comments:

Post a Comment