Wednesday, June 16, 2010

No more updates.

Salam guys.


Hmm yes as you all can see the title up there. I ain't no more updating this blog. I knowww. Ishh me pun x suka bah. TETTTT! Hahaha just kidding you guys! Haha nda bah. Main main ja bah tu. Manalah bah aku sanggup x update blog kesayangan nie kan. Ngehh acah ja tu. Nda, gini bah cerita dia tu, bukan aku x akan update, cuma start besok, aku akan jarangggg sekali update blog. I repeat kay, JARANG! Pasal? Pasal today I kena masuk hostel/rumah sewa kat Lintas. And yet I don't have any broadband! Yes you tell me lah. Selama nie kat rumah kan pakai Wifi. Jadi kononnya x perlu lah sangat mau beli beli broadband nie. Sudah sampai time time gini narulah terkapai kapai konon. Sheesh! Tapi nda pa, tenang ja 2,3 hari okaylah sudah tu. Adalah sudah nie saturang om meng-update. Haha. Insya-Allah yerr, kalau teda aral melintang.

So rasanya itu jala kan? Yea, ini ja bah aku mau inform sama you guys nie. Haha bikin suspen ka first first? Aii besa, aku bah nie. Wakakaka. Okay okay, I'll stop my lil crappy talk here. So see you guys soon kay. As soon as I got my broadband, this blog will be the first one I'll update. Cehhh.

Okay you guys take care tau? Jgn nakal nakal yer. Love you all bah!


Muahs xx

No comments:

Post a Comment