Friday, June 11, 2010

Second adventurous!

Salam guys!

Okay so ehem ehem! Cehh apa yg korang perasan visit blog aku nie kali? Seseseh template baru tuuu babe! Wakaka ( banggala tu, baru itu!) Okaylah, aku mengaku lah. Actually aku nie nda lah 'pro' sgt bab edit edit HTML & yang sewaktu dengannya tu. Minta ampun la aku awal awal ah. Memang sa tida sampin! (orang kadazan dusun sakap) Jadi paham paham lah dimana atau ada yang silap & salah yer. I budak baru belajar ler. Beselar yer. (yaks Sher! Sabah mode on!)

Kayyy cukup cukup lah merapu tu, Sher! So tadi mcm besala kan, ada class. Fuh very very tiring! Jam8 pagi sudah lah aku tercegat kat Unitar tu. Maka lect dia belum masuk & almost half an hour juga kami tunggu dia.Pfft! Takda disiplin langsong laa! & our class sangat sangat packed okay! Ishh tak sukaa. After habis class, aku stay lah kejap kat rumah/hostel utk students Unirazak tu. Sasa a.k.a my coursemate stay kat hostel kan. Well dia dari Tawau, so yeah. Okay lah juga rumah dia tu. & fo sho, keadannya memang tidak seperti yang aku sangka. Hmm then after genap sejam lebih aku kat rumah dorang tu, aku chow lah dari sna. Agak malu yer untuk mengintu! Haha. Then me, all by myself took a bus dari Lintas pegi KK. Nahh, kau tingu betapa berdikarinya sudah aku! (yes, saya memang agak bangga) Bukan apa, best juga bah naik bus nie. Dapat tengok macam macam ragam manusia! I tell you! Bagi mereka mereka yang nda pernah naik bus tu kan, memang nda lengkap lah hidup kamu! Betul, wa cakap lu! Then arrived KK, jalan kaki lagi pegi CP ( kalau 2,3 hari gini bisa batak badannya), teda City Bus bah time tu. Ntah napa bongok betul lambat nie! Sheesh so sampai CP, apa lagi? Jalan jalan lah alone! AGAIN I TELL YOU! BESTTTT DOHHH! Beli barang utk buat assignment kat Eaton & Popular. Then around 1pm gitu, Lily text bawa pegi 1B lah pulakk. So she fetched me sana depan Sinsuran! Agak lama lah juga aku tunggu dia. Kering jugak ah =,="
Sampai 1B terus pegi beli ticket, Lily bawak tengok Lagenda Budak Setan. Movie start 2.30pm, so stay kat McD jap. Then aku pegi lah meng-visit si Ayink ( rutin nie kalau pegi 1B). Gilaaa bebeno lar si Ayink nie! Adaka dia pegi bagi aku 1box Donashi's Big Apple for free! Ngehh (actually dalam hati suka gila) 2.30pm masuk hall, jam4pm aku kuar dah. Sedih jo, x habis tengok LBS =( Tapi tak apa lah. After that balik pegi naik bus lagi! Main kau, nie kali lah aku paling manang! Hahaha! Then sampai Wawasan terus Papa ambil & home. Yay & now saya sangat penat kay?

What I wore today.

Ini time pagi pagi. Tingula muka pun pucat.

Offla dulu. You guys enjoy la baca cerita I yang tak lah seberapa nie. Ngehss. Love you all bah!

Muahhs!

No comments:

Post a Comment